Regulamin

REGULAMIN UŻYTKOWNIKA SERWISU INTERNETOWEGO „DELIVRY”

 

§ 1. Informacje podstawowe.

  1. Właścicielem Serwisu internetowego „Delivry” jest Delivry Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, ul. Armii Krajowej 25, 30-150 Kraków, NIP: 6772452260, REGON: 385836326, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000835224, zwany dalej Delivry.
  2. Użytkownicy mogą kontaktować się z Delivry w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej : kontakt@delivry.pl lub poprzez formularz kontaktowy zamieszczony w zakładce Kontakt.
  3. Serwis Delivry – dalej Serwis, jest platformą internetową prowadzoną na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, dostępną w domenie delivry.pl i poprzez aplikację mobilną, skierowaną do kierowców zawodowych, którzy posiadają kategorię prawa jazdy C lub wyższą, realizujących drogowe przewozy towarów, którzy ukończyli 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych. Serwis oferuje także rozwiązania kierowane do podmiotów korzystających z usług transportowych oraz świadczących usługi transportowe, których sposób korzystania z Serwisuj określają odrębne dokumenty.
  4. Użytkownikiem w rozumieniu niniejszego Regulaminu jest kierowca zawodowy, posiadający kategorię prawa jazdy C lub wyższą, realizujący drogowe przewozy towarów, który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych
  5. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczą witryny delivry.pl, platformy Delivry, aplikacji mobilnej dla Użytkowników, a także innych aplikacji opatrzonych marką Delivry określonych w tym Regulaminie jako Serwis.

§ 2. Informacja o szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usług Serwisu.

  1. Delivry dokłada starań i stosuje mechanizmy, których celem jest zapewnienie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa korzystania z Serwisu oraz innych usług świadczonych w ramach Serwisu.
  2. . Użytkownik Serwisu przyjmuje do wiadomości, że, jak w przypadku każdej usługi świadczonej drogę elektroniczną, tak i w tym przypadku może się to wiązać z zagrożeniami wynikającymi z działań niepożądanych osób trzecich jak np. ataki hakerskie, w tym: próby ingerencji w bazy danych, czy transmisję informacji za pomocą sieci.

§ 3. Rodzaje i zakres usług świadczonych przez Serwis.

  1. Dostęp do społeczności kierowców zawodowych:
    • Możliwość założenia Konta Użytkownika (profil indywidualny) z danymi osobowymi i zdjęciem.
    • Możliwość zapraszania „znajomych”, „wiązania” kont indywidualnych z firmowymi
    • Możliwość założenia Konta Klienta (profil firmowy administrowany przez założyciela z możliwością dołączania załączników oraz publikowania treści, jak np. standardy bezpieczeństwa, quizy, e-learningi.
    • Możliwość wyszukiwania profili firmowych i indywidualnych
    • Możliwość budowania swojej rangi w programie zgodnie z zasadami poszczególnych konkursów.
  2. Publikowanie i rozsyłanie aktualności i ogłoszeń.
    • Możliwość ogłaszania przetargów przez Zleceniodawców.
    • Możliwość ogłaszania zapotrzebowania na usługi transportowe
    • Możliwość publikowania treści przez Klientów i Partnerów. jak specyficzne standardy bezpieczeństwa, e-learningi etc.
  3. Komunikacji z innymi Użytkownikami Serwisu przy użyciu Komunikatora.
    • Możliwość kontaktu z innymi użytkownikami poprzez wiadomości tekstowe, czy połączenia głosowe (VOIP).
    • Możliwość uzyskania informacji od innych użytkowników o sytuacji w miejscach za i rozładunku.
    • Możliwość komunikacji wokół realizacji zleceń transportowych oraz komunikowanie się w społeczności w kontekstach zawodowych \ branżowych.
    • Wiadomość pomiędzy użytkownikami może być wysłana tylko po akceptacji zaproszenia do rozmowy przez innego użytkownika (raz udzielona zgoda umożliwia nawiązywanie rozmów w przyszłości)
  4. Dostęp do mapy i usług geolokalizacji w aplikacji mobilnej.
    • Możliwość przeglądania mapy, na której widać innych użytkowników (login, status w promieniu 250 km), co umożliwia interakcję poprzez komunikator.
    • Możliwość rejestracji punktów za i rozładunku przez Użytkownika- Serwis rejestruje lokalizację i czas przy zgłaszaniu załadunku i rozładunku (użytkownik samodzielnie podejmuje świadomą akcję).
  5. Zdobywanie punktów i rozwiązania lojalnościowe
    • W ramach Serwisu ogłaszane są konkursy z nagrodami dla uczestników, którym towarzyszy dedykowany regulamin oraz zasady przetwarzania danych uczestników, które użytkownik może zaakceptować przystępując do konkursu.
    • Klienci, Partnerzy mają możliwość dodatkowego premiowania użytkowników (przekazywania dodatkowych punktów na konto użytkownika zwanymi „Punktami do wydania”) za wykonane działania w ramach ogłoszonego konkursu.
    • Serwis nadaje i prezentuje Rankingi użytkowników (według loginu) z ilustracją zebranych punktów nazywanych „Punktami doświadczeń” i zdobytej rangi w programie (zależna od ilości zebranych punktów). Nie jest możliwe wykorzystanie „Punktów doświadczeń” na nagrody w Katalogu Nagród.
    • W ramach uzyskiwanych dodatkowych punktów o których mowa w §3 pkt. 5 lit. b, uczestnik konkursu może wykorzystać zdobyte „Punkty do wydania” na nagrody w Katalogu Nagród.
  6. Marketing
    • Możliwość targetowania komunikatów – wysyłania wiadomości do określonej grupy Użytkowników na bazie analizy danych lokalizacyjnych, informacji w profilu użytkownika, analizy zachowań w ramach serwisu (osiągnięcia, rangi itp.)
    • Możliwość generowania i rozsyłania wiadomości push o charakterze systemowym, informacyjnym i reklamowym.

§ 4. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Serwisu.

System teleinformatyczny Użytkownika musi spełniać wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Delivry, w szczególności zapewniony musi być dostęp do Internetu i transmisji danych.

Do korzystania z aplikacji mobilnej wymagany jest telefon z dostępem do Internetu, posiadający nadajnik GPS, na którym istnieje możliwość instalacji aplikacji zewnętrznych.

§ 5. Warunki świadczenia usług przez Serwis.

  1. Korzystanie z Serwisu jest dobrowolne i bezpłatne dla Użytkowników w rozumieniu niniejszego Regulaminu, a w przypadku Klientów, czy Partnerów dostęp może być warunkowany wykupieniem abonamentu lub zawarciem odrębnej umowy.
  2. Warunkiem korzystania z Serwisu jest:
    • zarejestrowanie się za pomocą elektronicznego formularza dostępnego na stronie www.delivry.pl i podanie następujących danych:
      • imię
      • nazwisko
      • numer telefonu albo
      • adres email
    • zaakceptowanie niniejszego regulaminu.
  3. Po zarejestrowaniu utworzone zostaje Indywidualne konto Użytkownika prowadzone dla użytkownika przez Delivry pod unikalną nazwą (login), w którym gromadzone są dane użytkownika oraz informacje o jego działaniach w Serwisie.
  4. Na podany numer telefonu użytkownik otrzymuje kod aktywacyjny umożliwiający dalsze działanie i aktywowanie konta. Indywidualne konto internetowe jest zabezpieczone hasłem utworzonym przez użytkownika.
  5. Z chwilą potwierdzenia rejestracji dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy użytkownikiem a Delivry, której przedmiotem są usługi świadczone przez Delivry w ramach Serwisu, na warunkach określonych w Regulaminie.
  6. Użytkownik uzyskuje dostęp do Indywidualnego konta użytkownika po zalogowaniu, które wymaga podania loginu lub adresu e-mail oraz hasła.
  7. Użytkownik zobowiązany jest używać silnego hasła i przechowywać je w sposób zapewniający poufność, a także nie ujawniać osobom trzecim swoich danych służących do logowania, w tym loginu i hasła.
  8. Użytkownik może dokonać rejestracji tylko jednego Indywidualnego konta użytkownika.
  9. Użytkownik ma prawo w każdej chwili zakończyć korzystanie z Serwisu (odstąpić od umowy) poprzez usunięcie Indywidualnego konta użytkownika.
  10. W przypadku zmiany danych użytkownik zobowiązany jest do ich zaktualizowania za pomocą Indywidualnego konta użytkownika.
  11. Zabrania się dostarczania przez użytkowników Serwisu treści o charakterze bezprawnym. Działania podejmowane przez użytkownika w Serwisu powinny być zgodne z dobrymi obyczajami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  12. Delivry nie ponosi odpowiedzialności za treści podawane lub przekazywane przez użytkowników za pomocą komunikatora czy połączeń głosowych.
  13. W przypadku, gdy działania użytkownika naruszają postanowienia Regulaminu lub obowiązujące przepisy prawa, Delivry może:
    • upomnieć użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej,
    • udzielić użytkownikowi ostrzeżenia za pośrednictwem poczty elektronicznej, z informacją, że w przypadku dalszego naruszania przez użytkownika postanowień Regulaminu, Delivry może zawiesić Konto lub ograniczyć dostęp do poszczególnych usług w ramach Serwisu. W przypadku powtarzających się lub istotnych naruszeń Regulaminu rozumianych jako:
      • podanie przez użytkownika w ustawieniach Konta niepełnych lub nieprawdziwych danych kontaktowych,
      • rejestracji wielu Kont,
      • wysyłanie wiadomości o charakterze spamu do innych użytkowników,
      • dostarczania przez użytkowników Serwisu treści o charakterze bezprawnym,
  14. Delivry może czasowo ograniczyć użytkownikowi dostęp do poszczególnych usług świadczonych w ramach Serwisu, w szczególności ograniczyć na czas określony lub nieokreślony funkcjonalność Konta użytkownika. O zawieszeniu Konta lub ograniczeniu dostępu do określonych usług Delivry powiadomi użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej, wskazując przyczyny zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Konta. Użytkownik może wnieść reklamację zgodnie z postanowieniami §7 Regulaminu.
  15. W przypadku wielokrotnego naruszania Regulaminu przez użytkownika, umowa może zostać rozwiązana przez Delivry za wypowiedzeniem, z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia.
  16. Delivry ma dostęp do danych użytkownika w postaci treści wiadomości przesyłanych pomiędzy użytkownikami, w tym w ramach dyskusji i sporów.
  17. Delivry nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane bezpośrednio przez Klientów, Partnerów do Użytkowników Zastrzegamy sobie prawo do usunięcia treści niezgodnych.
  18. Postanowienia dotyczące warunków świadczenia usług dla Klientów i Partnerów stanowią osobny dokument będący części zawieranej osobno umowy.
  19. Aplikacja mobilna wysyła sygnał o lokalizacji użytkownika raz na 10 minut.
  20. Jeżeli użytkownik ma wyłączony nadajnik GPS znika z mapy po 30 minutach
  21. Użytkownik może włączyć lub wyłączyć funkcję wizualizacji na mapie – nie widzi wtedy innych użytkowników, a inni użytkownicy nie widzą jego lokalizacji.
  22. Klienci mogą wpływać na ilość zbieranych punktów przez użytkowników w konkursie poprzez wczytywanie zleceń transportowych z odpowiednimi oznaczeniami.
  23. Delivry stwarza ramy premiowania, ale transfer punktów od firm do użytkowników będzie odbywał się za pośrednictwem Delivry.
  24. Użytkownicy mogą zapraszać do rejestracji inne osoby wpisując ich numer telefonu, w skutek czego zapraszany otrzyma SMS z informacją od Delivry. Osoba zapraszana ma prawo nie wyrazić zgody na zaproszenie. W takim przypadku Delivry niezwłocznie usuwa dane osobowe zaproszonej osoby.

§ 6. Koszty związane z korzystaniem z Serwisu.

Delivry udostępnia usługi Użytkownikom w rozumieniu niniejszego Regulaminu bezpłatnie.

§ 7. Tryb postępowania reklamacyjnego.

  1. Każdy użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w związku z funkcjonowaniem Serwisu.
  2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną lub listową na adresy Delivry wskazane w §1 Regulaminu.
  3. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane reklamującego: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, a także wskazanie podstaw reklamacji wraz z uzasadnieniem.
  4. Odpowiedź na reklamację udzielana jest pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do Indywidualnego konta użytkownika. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Delivry może wysłać odpowiedź pisemnie na adres wskazany w reklamacji.
  5. Delivry rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Za datę rozpatrzenia reklamacji uznaje się datę wysłania odpowiedzi pocztą elektroniczną lub nadania przesyłki pocztowej.
  6. Nierozpatrzenie reklamacji w terminie skutkuje jej uznaniem.
  7. Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji podjętej w ramach rozpatrzenia reklamacji. Postanowienia niniejszego paragrafu stosuje się odpowiednio do procedury odwołania.

§ 8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO).

  1. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO” informuje się, że Administratorem danych osobowych użytkowników Serwisu Delivry jest Delivry, o którym mowa w § 1 Regulaminu.
  2. Delivry wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym uczestnik może się skontaktować pod adresem iodo@delivry.pl.
  3. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są w celu:
    • umożliwienia Użytkownikowi korzystania z funkcjonalności Serwisu, umożliwienia Delivry kontaktu z użytkownikiem i prawidłowego wykonania postanowień Regulaminu, a także w celach archiwizacyjnych i rozliczalności wymaganej przepisami RODO – podstawą przetwarzania jest zgoda wyrażona przez użytkownika oraz niezbędność przetwarzania do wykonania obowiązków wynikających z Regulaminu (art. 6 ust. 1 lit. a) i b) RODO),
    • realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora, którym jest umożliwienie Użytkownikom korzystania z funkcjonalności Serwisu, archiwizacja dokumentów – (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
  4. Dane osobowe podane przez Użytkownika są przetwarzane przez Delivry zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką prywatności dostępną na stronie www.delivry.pl.
  5. Odbiorcami danych osobowych będą partnerzy Delivry, w tym agencje marketingowe (zgodnie listą podmiotów wymienionych w Polityce prywatności dostępnej na stronie www.delivry.pl.), przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy powierzenia zawartej z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
  6. Dane osobowe użytkownika zostaną usunięte po 6 miesiącach od daty usunięcia Indywidualnego konta użytkownika lub do czasu wycofania zgody (art. 6 ust. 1f RODO).
  7. Uczestnik ma prawo:
    • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania (poprawiania) jeśli są błędne lub nieaktualne, usunięcia w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych,
    • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, jednak jest warunkiem koniecznym do korzystania z Serwisu i realizacji postanowień Regulaminu.
  9. Administrator nie przetwarza danych osobowych uczestników konkursu w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
  10. Użytkownik zobowiązany jest nie ujawniać osobom trzecim informacji dotyczących innych użytkowników, które otrzymał w związku z korzystaniem z Serwisu, chyba że uzyskał uprzednią zgodę od użytkownika, którego dane dotyczą.

§ 9. Zmiany Regulaminu

  1. Delivry jest uprawnione do zmiany Regulaminu w następujących przypadkach:
    • zmiany przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
    • nałożenie określonych obowiązków przez organy państwa;
    • usprawnienie działania Serwisu i obsługi użytkowników;
    • poprawa ochrony prywatności użytkowników;
    • zmiany w Polityce prywatności;
    • zmiany technologiczne i funkcjonalne;
    • zmiany w zakresie świadczonych usług, w tym wprowadzanie nowych;
    • zmiany redakcyjne.
  2. Zmiana Regulaminu następuje w terminie wskazanym przez Delivry, nie krótszym niż 14 dni od chwili powiadomienia Użytkowników o zmianach i udostępnienia im zmienionego Regulaminu, w szczególności poprzez jego publikację na stronie Delivry.pl oraz przesłanie na adres e-mail przypisany do Indywidualnego konta Użytkownika.
  3. Użytkownik przy pierwszym logowaniu w Serwisie, po wejściu w życie zmian Regulaminu, zostanie powiadomiony o takich zmianach i o konieczności ich akceptacji. W przypadku braku akceptacji zmian, Użytkownik w celu rozwiązania umowy z Delivry powinien niezwłocznie powiadomić o tym Delivry, korzystając z formularza w zakładce Kontakt, co skutkuje rozwiązaniem umowy z Delivry.

§ 10. Postanowienia Końcowe

  1. Delivry może udostępniać Użytkownikom informacje o usługach i oferty usług dostawców zewnętrznych ułatwiające użytkownikom korzystanie z usług Delivry lub poprzez przekazanie informacji o ofertach specjalnych.
  2. Delivry może kontaktować się z Użytkownikiem w formie:
    • pisemnej na wskazany przez użytkownika adres korespondencyjny,
    • elektronicznej na wskazany przez użytkownika adres e-mail
    • telefonicznej na wskazany przez użytkownika numer telefonu,
    • krótkich wiadomości tekstowych SMS na wskazany przez użytkownika numer telefonu.
  3. . W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Kodeksu cywilnego.
  4. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Delivry w ramach Serwisu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. Użytkownik będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania Reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie, albo sądu polubownego właściwego ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/