FAQ

Co to jest platforma Delivry?

Delivry to program dedykowany kierowcom zawodowym pojazdów ciężarowych oferujący wiele ważnych funkcjonalności w codziennej pracy. Chcemy, żeby kierowca był w rzeczywistości nagradzany za swoją ciężką pracę lub wykonywanie czynności dodatkowych- dlatego możesz brać udział w konkursach lub akcjach specjalnych ogłaszanych przez Załadowców, za które otrzymasz punkty na swoje konto, a następnie wymienisz je na cenne nagrody lub kartę przedpłaconą. Będąc w Delivry możesz budować swoją pozycję na rynku pracy, jako rzetelnego partnera, a także podnosić swoje kwalifikacje dzięki quizom i szkoleniom online W aplikacji możesz oceniać miejsca swoich załadunków, czy rozładunków by wpływać na poprawę infrastruktury.  Delivry to także platforma, która pomaga Ci kontaktować się na bieżąco z innymi kierowcami- towarzysko lub gdy jesteś w potrzebie, albo potrzebujesz informacji. 

Co to jest widoczność na mapie – do czego służy?

Widoczność na mapie w Delivry to przydatna funkcja społecznościowa. Możesz np. sprawdzić, czy w miejscu, do którego jedziesz jest dużo kierowców, a także zapytać ich, jak wygląda sytuacja na miejscu – czy jest długa kolejka, czy operacje odbywają się sprawnie, a także dopytać o szczegóły dojazdu. Obecnie możesz zobaczyć innych użytkowników w promieniu 250 km (o ile są widoczni na mapie) – Twoja i ich pozycja aktualizowana jest co 10 minut. Z poziomu mapy możesz także nawiązać rozmowę z innymi kierowcami.

Co to są rangi, jak mogę je zdobyć?

Rangi oznaczają Twój staż w programie Delivry lub poziom w Konkursie i przyznawane są po osiągnięciu konkretnej ilości punktów. W przypadku konkursów poziomy punktowe to: 300-srebrna /500- złota/ 1000- platynowa. Pasek „Postęp” pokazuje natomiast procentowo ile punktów już zdobyliśmy do uzyskania wyższej rangi. Twoja ranga w programie to również element Twojego wizerunku dla Załadowców – im wyższa ranga, tym lepsze postrzeganie przez Załadowców, a także dostęp do ciekawych ofert, nagród czy funkcjonalności w programie.

Co z podatkami? Jak od strony skarbowej rozliczane są nagrody?

Spokojna głowa, w Delivry podatki bierzemy na siebie 😉– wartość podatku pokrywana jest przez sponsora nagrody. To po naszej stronie leży rozliczenie Twojej nagrody z Urzędem Skarbowym. Ciebie poprosimy o podanie numeru PESEL, ponieważ musimy w PIT określić odbiorcę nagrody.

Czy aplikacja zapisuje moją lokalizację?

Dane dotyczące Twojej bieżącej lokalizacji zapiszą się tylko wtedy, kiedy sam o tym zdecydujesz i skorzystasz z funkcjonalności zgłaszania załadunków i rozładunków. Aplikacja Delivry sama nie zapisuje i nie przechowuje Twojej historycznej lokalizacji.

Czy muszę mieć włączony GPS?

Do korzystania z niektórych funkcji aplikacji Delivry oraz programu potrzebny jest włączony GPS, natomiast sam decydujesz, kiedy chcesz go włączyć.  

Funkcje do których poprawnego działania niezbędny jest GPS to na przykład: widoczność na mapie, czy zgłaszanie załadunków i rozładunków.

Czy w aplikacji widać, gdzie jadę?

Nie zbieramy takich danych z aplikacji Delivry. Ilość danych o lokalizacji dla wszystkich użytkowników byłaby ogromna, a ich przetwarzanie bardzo kosztowne, czasochłonne i nie dające wartości. Bieżąca lokalizacja jest pobierana tylko w momencie, kiedy masz włączony GPS oraz korzystasz z funkcjonalności zgłaszania załadunków i rozładunków lub jesteś widoczny na mapie. W przypadku mapy- Twoja lokalizacja aktualizuje się co 10 minut.

Dlaczego do każdego konkursu muszę akceptować regulamin?

Każdy konkurs w Delivry ma swoje odrębne zasady, jak chociażby okres trwania,  naliczanie punktów, czy nagrody, dlatego od strony formalnej niezbędne jest tworzenie regulaminu dla każdego kolejnego konkursu.

Do czego służy ‚plus’ przy wiadomościach?

Ikonka z „+” przy wiadomościach pozwala Ci na wysłanie szybko, gotowej wiadomości. Jest to funkcjonalność bardzo przydatna w kontaktach z Załadowcą. Dzięki takiej wiadomości możesz np. zgłosić problem na trasie lub gotowość do załadunku. Obecnie do wyboru są trzy szablony wiadomości. Wraz z rozwojem aplikacji Delivry i zwiększającymi się potrzebami funkcjonalność będzie ona rozwijana. 

Gdzie mogę sprawdzić ile mam już punktów na koncie?

Na stronie głównej aplikacji Delivry (Start) znajduje się panel, na którym możesz zobaczyć sumę swoich punktów (Środki Delivry). Jeżeli chcesz zobaczyć historię naliczania punktów kliknij w element z punktami bądź przejdź do menu w prawym, górnym rogu i wybierz ‘Historia’.

Jak dołączyć do konkursu?

Aby dołączyć do konkursu niezbędna jest rejestracja w programie Delivry oraz pobranie aplikacji. Po uruchomieniu aplikacji, na stronie głównej (Start) pokazane jest pasek z konkursami. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do sekcji ‘Konkursy’Kliknij na interesujący Cię konkurs i wybierz ‘Weź udział’. Poprosimy Cię o akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności, tylko wtedy będziemy mogli naliczać Ci punkty oraz przekazać nagrodę.

Jak dowiem się o zapotrzebowaniu załadowcy?

Informację o zapotrzebowaniu na transport lub akcji specjalnej (np. Kursy w weekend) Załadowcy otrzymasz bezpośrednio w aplikacji Delivry w formie powiadomienia.

Jak dowiem się, że wygrałem?

Jeżeli wygrałeś nagrodę w danej edycji konkursu w Delivry, powiadomimy Cię o tym sms-em.

Jak edytować profil?

Aby edytować swój profil w Delivry wybierz ‘Menu’ a następnie sekcję ‘Profil’. By dokonać edycji danych wybierz ikonkę ołówka prawym górnym rogu.

Jak mogę dodać swoje zdjęcie?

Aby dodać swoje zdjęcie do profilu w Delivry wybierz sekcję Profil’ z menu a następnie kliknij w ikonkę aparatu i wybierz zdjęcie, które chcesz dołączyć.

Jak odbiorę nagrodę?

W zależności od typu nagrody, zostanie ona przekazana w odpowiedni sposób. Kody do CDA itp. odbierzesz bezpośrednio w aplikacji, nagrody rzeczowe prześlemy na podany przez Ciebie adres. Nagrody o wyższej wartości (np. wycieczki, vouchery) zostaną przekazane bezpośrednio przez pracownika Delivry.

Jak przetwarzane są moje dane osobowe?

Chronimy Twoje dane osobowe- nie udostępniamy ich zewnętrznym firmom, nie gromadzimy ich także w celach stricte marketingowych, a jedynie zapewniających prawidłowe działanie platformy i informowanie o akcjach specjalnych- jak konkursy, czy oferty Załadowców. Twoje dane osobowe, zgodnie z regulaminem, mogą być przekazywane w ograniczonej formie jedynie partnerom Delivry świadczącym usługi związane z funkcjonowaniem Delivry jak np. obsługa IT, mediów społecznościowych, czy stron www. W przypadku konkursów część danych jest niezbędna do przekazania nagrody (adres) czy  jej skarbowego rozliczenia (PESEL). Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie lub Polityce Prywatności.

Jak wyszukać znajomych? Jak wysłać wiadomość?

Dzięki funkcji komunikatora w aplikacji Delivry możesz rozmawiać ze swoimi znajomymi  kierowcami lub innymi, obsługującymi tych samych Załadowców. Możesz pytać o sytuację na trasie, szczegóły dojazdu, czy inne przydatne informacje lub po prostu rozmawiać. Aby dodać znajomego przejdź do sekcji ‘Wiadomości’ w dolnym menu a następnie kliknij w ikonkę ludzików w prawym dolnym rogu. U góry pojawi się pasek wyszukiwarki – wpisz imię i nazwisko szukanego kierowcy, kiedy go wyszukasz – kliknij – zostanie wysłane zaproszenie do kontaktu. Po akceptacji Twój nowy kontakt będzie widoczny w sekcji ‘Wiadomości’- możesz zacząć rozmowę 😊.

Jak zbierać punkty w konkursie?

W zależności od konkursu punkty można zbierać za różne czynności wykonywane w ramach aplikacji Delivry jak np. zgłaszanie załadunków i rozładunkówJest to zawsze opisane w Regulaminie, dlatego warto się z nim zapoznać. Dodatkowo informacje o konkursie przesyłamy także w powiadomieniach aplikacji lub w sms.

Jak zbierać punkty?

Punkty w Delivry możesz zbierać na kilka sposobów- biorąc udział w konkursach, wykonując zlecenia lub podejmując działania dodatkowe w ramach akcji ogłaszanych przez Załadowców, a także uczestnicząc w akcjach specjalnych jak quizy, czy ankiety.

Jak zrezygnować z nagrody?

Jeżeli chcesz zrezygnować z nagrody zdobytej w Delivry, prześlij na kontakt@delivry.pl skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia o rezygnacji, które załączone jest do Regulaminu konkursu.

Kim jest ‚Twój pomocnik’?

Twój Pomocnik to konto założone na potrzeby bieżącego wsparcia użytkowników aplikacji Delivry. Jeżeli masz jakieś pytanie – możesz dodać to konto do znajomych, aby móc do nas napisać na komunikatorze w razie pytań bądź problemów z działaniem aplikacji.

Mam problem z aplikacją, gdzie mogę go zgłosić?

Jeżeli masz problem z aplikacją Delivry lub pytania, możesz skorzystać z jednej z kilku możliwości:

    • czat na stronie www.delivry.pl (ikonka w prawym, dolnym róg strony obok “Porozmawiaj z nami”)
    • chat w samej aplikacji (Menu i pozycja „Pomoc”)
    • rozmowa poprzez komunikator w aplikacji z użytkownikiem Twój Pomocnik”
    • wysłanie pytania mailem na adres kontakt@delivry.pl
Na jakich platformach działa Delivry?

Aplikacja Delivry dedykowana jest obecnie dla systemu Android, natomiast użytkownicy innych systemów również mogą dołączyć i korzystać z funkcjonalności programu. Do systemu można zalogować się poprzez dowolną przeglądarkę (np. Google Chrome, Microsoft Egde, Opera itp.) na telefonie czy komputerze przechodząc do: https://system.delivry.pl/logowanie

Po co mi aplikacja Delivry, co mogę w niej robić?

Aplikacja to podstawowe narzędzie dla kierowcy w programie Delivry. Dzięki niej zbierasz punkty na swoim koncie, wymieniane na nagrody lub karty przedpłacone – w konkursach i dzięki współpracy z Załadowcami. Budujesz swoją pozycję – doświadczonego i rzetelnego kierowcy zawodowego. Komunikujesz się ze znajomymi, oceniasz miejsca załadunku i rozładunku, zgłaszasz problemy na trasie, a w przyszłości będziesz mógł podnosić swoje kwalifikacje dzięki udziałowi w quizach i szkoleniach online. To tylko część funkcjonalności, które oferuje Delivry.

Po co mi punkty, co mogę z nimi zrobić?

Punkty zdobywane w ramach konkursów zwiększają Twoje szanse na wygranie nagród. Punkty zbierane dzięki realizacji zleceń czy aktywności dla Załadowców możesz wymieniać na nagrody z Katalogu nagród lub po osiągnięciu odpowiedniego poziomu punktów przelewać na swoją kartę przedpłaconą. Dodatkowo, im więcej zebranych punktów, tym wyższa ranga, a tym samym lepsze postrzeganie przez Załadowców, a także dostęp do ciekawszych ofert, nagród czy funkcjonalności w programie Delivry.

Po co potwierdzać uprawnienia?

Aktualnie system Delivry dedykowany jest kierowcom zawodowym, którzy na co dzień realizują przewozy transportem ciężarowym i takich użytkowników chcemy np. nagradzać w ramach naszych konkursów, a także łączyć ich z Załadowcami. Po wygranej poprosimy Cię w sms-ie o przesłanie na kontakt@delivry.pl numeru blankietu prawa jazdy (cyfry i litery pod kodem kreskowym), a następnie zweryfikujemy uprawnienia na stronie:  www.gov.pl/web/gov/sprawdz-uprawnienia-kierowcyMożesz także uzupełnić tę informację  na swoim profilu w Delivry.

Po co są buźki po zgłoszeniu za lub rozładunku?

Tzw. buźki po zgłoszeniu załadunku lub rozładunku pozwalają ocenić Ci daną lokalizację – czy byłeś zadowolony z realizacji zlecenia w danym miejscu? Czy jakieś kwestie wymagają poprawy lub zmiany? To ważny temat w rozmowach z Załadowcami –  oceny są impulsem do zmian na lepsze. 

Na ten moment, dla wygody użytkowników udostępniamy bardzo uproszczony i szybki system ocen, który wraz z rozwojem aplikacji Delivry będzie udoskonalany tak aby można było bardziej precyzyjnie wskazywać elementy do poprawy bądź takie, które funkcjonują dobrze i warto za nie chwalić i przenosić do innych miejsc. 

Po co zgłaszać załadunki i rozładunki?

To jedna z podstawowych funkcjonalności wykorzystywana zarówno w konkursach Delivry, jak i akcjach organizowanych przez Załadowców. Dzięki niej będziesz mógł określać swoje trasy, za które powinieneś otrzymać punkty, a także monitorować jakość i terminowość swoich zleceń, zgłaszać problemy lub pytania bezpośrednio do Załadowcy. Dodatkowa funkcja umożliwia Ci ocenę miejsc załadunku i rozładunku – to impuls dla Załadowcy do poprawy warunków Twojej pracy bądź informacja, że obsługa u danego Klienta jest na niskim poziomie (np. długi czas oczekiwania na rozładunek).

Co to jest platforma Delivry?

Delivry to program dedykowany kierowcom zawodowym pojazdów ciężarowych oferujący wiele ważnych funkcjonalności w codziennej pracy. Chcemy, żeby kierowca był w rzeczywistości nagradzany za swoją ciężką pracę lub wykonywanie czynności dodatkowych- dlatego możesz brać udział w konkursach lub akcjach specjalnych ogłaszanych przez Załadowców, za które otrzymasz punkty na swoje konto, a następnie wymienisz je na cenne nagrody lub kartę przedpłaconą. Będąc w Delivry możesz budować swoją pozycję na rynku pracy, jako rzetelnego partnera, a także podnosić swoje kwalifikacje dzięki quizom i szkoleniom online W aplikacji możesz oceniać miejsca swoich załadunków, czy rozładunków by wpływać na poprawę infrastruktury.  Delivry to także platforma, która pomaga Ci kontaktować się na bieżąco z innymi kierowcami- towarzysko lub gdy jesteś w potrzebie, albo potrzebujesz informacji. 

Jak przetwarzane są moje dane osobowe?

Chronimy Twoje dane osobowe- nie udostępniamy ich zewnętrznym firmom, nie gromadzimy ich także w celach stricte marketingowych, a jedynie zapewniających prawidłowe działanie platformy i informowanie o akcjach specjalnych- jak konkursy, czy oferty Załadowców. Twoje dane osobowe, zgodnie z regulaminem, mogą być przekazywane w ograniczonej formie jedynie partnerom Delivry świadczącym usługi związane z funkcjonowaniem Delivry jak np. obsługa IT, mediów społecznościowych, czy stron www. W przypadku konkursów część danych jest niezbędna do przekazania nagrody (adres) czy  jej skarbowego rozliczenia (PESEL). Więcej szczegółów znajdziesz w Regulaminie lub Polityce Prywatności.

Co to są rangi, jak mogę je zdobyć?

Rangi oznaczają Twój staż w programie Delivry lub poziom w Konkursie i przyznawane są po osiągnięciu konkretnej ilości punktów. W przypadku konkursów poziomy punktowe to: 300-srebrna /500- złota/ 1000- platynowa. Pasek „Postęp” pokazuje natomiast procentowo ile punktów już zdobyliśmy do uzyskania wyższej rangi. Twoja ranga w programie to również element Twojego wizerunku dla Załadowców – im wyższa ranga, tym lepsze postrzeganie przez Załadowców, a także dostęp do ciekawych ofert, nagród czy funkcjonalności w programie.

Do czego służy ‚plus’ przy wiadomościach?

Ikonka z „+” przy wiadomościach pozwala Ci na wysłanie szybko, gotowej wiadomości. Jest to funkcjonalność bardzo przydatna w kontaktach z Załadowcą. Dzięki takiej wiadomości możesz np. zgłosić problem na trasie lub gotowość do załadunku. Obecnie do wyboru są trzy szablony wiadomości. Wraz z rozwojem aplikacji Delivry i zwiększającymi się potrzebami funkcjonalność będzie ona rozwijana. 

Gdzie mogę sprawdzić ile mam już punktów na koncie?

Na stronie głównej aplikacji Delivry (Start) znajduje się panel, na którym możesz zobaczyć sumę swoich punktów (Środki Delivry). Jeżeli chcesz zobaczyć historię naliczania punktów kliknij w element z punktami bądź przejdź do menu w prawym, górnym rogu i wybierz ‘Historia’.

Jak edytować profil?

Aby edytować swój profil w Delivry wybierz ‘Menu’ a następnie sekcję ‘Profil’. By dokonać edycji danych wybierz ikonkę ołówka prawym górnym rogu.

Jak mogę dodać swoje zdjęcie?

Aby dodać swoje zdjęcie do profilu w Delivry wybierz sekcję Profil’ z menu a następnie kliknij w ikonkę aparatu i wybierz zdjęcie, które chcesz dołączyć.

Kim jest ‚Twój pomocnik’?

Twój Pomocnik to konto założone na potrzeby bieżącego wsparcia użytkowników aplikacji Delivry. Jeżeli masz jakieś pytanie – możesz dodać to konto do znajomych, aby móc do nas napisać na komunikatorze w razie pytań bądź problemów z działaniem aplikacji.

Po co są buźki po zgłoszeniu za lub rozładunku?

Tzw. buźki po zgłoszeniu załadunku lub rozładunku pozwalają ocenić Ci daną lokalizację – czy byłeś zadowolony z realizacji zlecenia w danym miejscu? Czy jakieś kwestie wymagają poprawy lub zmiany? To ważny temat w rozmowach z Załadowcami –  oceny są impulsem do zmian na lepsze. 

Na ten moment, dla wygody użytkowników udostępniamy bardzo uproszczony i szybki system ocen, który wraz z rozwojem aplikacji Delivry będzie udoskonalany tak aby można było bardziej precyzyjnie wskazywać elementy do poprawy bądź takie, które funkcjonują dobrze i warto za nie chwalić i przenosić do innych miejsc. 

Po co zgłaszać załadunki i rozładunki?

To jedna z podstawowych funkcjonalności wykorzystywana zarówno w konkursach Delivry, jak i akcjach organizowanych przez Załadowców. Dzięki niej będziesz mógł określać swoje trasy, za które powinieneś otrzymać punkty, a także monitorować jakość i terminowość swoich zleceń, zgłaszać problemy lub pytania bezpośrednio do Załadowcy. Dodatkowa funkcja umożliwia Ci ocenę miejsc załadunku i rozładunku – to impuls dla Załadowcy do poprawy warunków Twojej pracy bądź informacja, że obsługa u danego Klienta jest na niskim poziomie (np. długi czas oczekiwania na rozładunek).

Co z podatkami? Jak od strony skarbowej rozliczane są nagrody?

Spokojna głowa, w Delivry podatki bierzemy na siebie 😉– wartość podatku pokrywana jest przez sponsora nagrody. To po naszej stronie leży rozliczenie Twojej nagrody z Urzędem Skarbowym. Ciebie poprosimy o podanie numeru PESEL, ponieważ musimy w PIT określić odbiorcę nagrody.

Dlaczego do każdego konkursu muszę akceptować regulamin?

Każdy konkurs w Delivry ma swoje odrębne zasady, jak chociażby okres trwania,  naliczanie punktów, czy nagrody, dlatego od strony formalnej niezbędne jest tworzenie regulaminu dla każdego kolejnego konkursu.

Jak dołączyć do konkursu?

Aby dołączyć do konkursu niezbędna jest rejestracja w programie Delivry oraz pobranie aplikacji. Po uruchomieniu aplikacji, na stronie głównej (Start) pokazane jest pasek z konkursami. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do sekcji ‘Konkursy’Kliknij na interesujący Cię konkurs i wybierz ‘Weź udział’. Poprosimy Cię o akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności, tylko wtedy będziemy mogli naliczać Ci punkty oraz przekazać nagrodę.

Jak dowiem się, że wygrałem?

Jeżeli wygrałeś nagrodę w danej edycji konkursu w Delivry, powiadomimy Cię o tym sms-em.

Jak odbiorę nagrodę?

W zależności od typu nagrody, zostanie ona przekazana w odpowiedni sposób. Kody do CDA itp. odbierzesz bezpośrednio w aplikacji, nagrody rzeczowe prześlemy na podany przez Ciebie adres. Nagrody o wyższej wartości (np. wycieczki, vouchery) zostaną przekazane bezpośrednio przez pracownika Delivry.

Jak zbierać punkty w konkursie?

W zależności od konkursu punkty można zbierać za różne czynności wykonywane w ramach aplikacji Delivry jak np. zgłaszanie załadunków i rozładunkówJest to zawsze opisane w Regulaminie, dlatego warto się z nim zapoznać. Dodatkowo informacje o konkursie przesyłamy także w powiadomieniach aplikacji lub w sms.

Jak zrezygnować z nagrody?

Jeżeli chcesz zrezygnować z nagrody zdobytej w Delivry, prześlij na kontakt@delivry.pl skan lub zdjęcie podpisanego oświadczenia o rezygnacji, które załączone jest do Regulaminu konkursu.

Po co potwierdzać uprawnienia?

Aktualnie system Delivry dedykowany jest kierowcom zawodowym, którzy na co dzień realizują przewozy transportem ciężarowym i takich użytkowników chcemy np. nagradzać w ramach naszych konkursów, a także łączyć ich z Załadowcami. Po wygranej poprosimy Cię w sms-ie o przesłanie na kontakt@delivry.pl numeru blankietu prawa jazdy (cyfry i litery pod kodem kreskowym), a następnie zweryfikujemy uprawnienia na stronie:  www.gov.pl/web/gov/sprawdz-uprawnienia-kierowcyMożesz także uzupełnić tę informację  na swoim profilu w Delivry.

Co to jest widoczność na mapie – do czego służy?

Widoczność na mapie w Delivry to przydatna funkcja społecznościowa. Możesz np. sprawdzić, czy w miejscu, do którego jedziesz jest dużo kierowców, a także zapytać ich, jak wygląda sytuacja na miejscu – czy jest długa kolejka, czy operacje odbywają się sprawnie, a także dopytać o szczegóły dojazdu. Obecnie możesz zobaczyć innych użytkowników w promieniu 250 km (o ile są widoczni na mapie) – Twoja i ich pozycja aktualizowana jest co 10 minut. Z poziomu mapy możesz także nawiązać rozmowę z innymi kierowcami.

Czy aplikacja zapisuje moją lokalizację?

Dane dotyczące Twojej bieżącej lokalizacji zapiszą się tylko wtedy, kiedy sam o tym zdecydujesz i skorzystasz z funkcjonalności zgłaszania załadunków i rozładunków. Aplikacja Delivry sama nie zapisuje i nie przechowuje Twojej historycznej lokalizacji.

Czy muszę mieć włączony GPS?

Do korzystania z niektórych funkcji aplikacji Delivry oraz programu potrzebny jest włączony GPS, natomiast sam decydujesz, kiedy chcesz go włączyć.  

Funkcje do których poprawnego działania niezbędny jest GPS to na przykład: widoczność na mapie, czy zgłaszanie załadunków i rozładunków.

Czy w aplikacji widać, gdzie jadę?

Nie zbieramy takich danych z aplikacji Delivry. Ilość danych o lokalizacji dla wszystkich użytkowników byłaby ogromna, a ich przetwarzanie bardzo kosztowne, czasochłonne i nie dające wartości. Bieżąca lokalizacja jest pobierana tylko w momencie, kiedy masz włączony GPS oraz korzystasz z funkcjonalności zgłaszania załadunków i rozładunków lub jesteś widoczny na mapie. W przypadku mapy- Twoja lokalizacja aktualizuje się co 10 minut.

Jak dowiem się o zapotrzebowaniu załadowcy?

Informację o zapotrzebowaniu na transport lub akcji specjalnej (np. Kursy w weekend) Załadowcy otrzymasz bezpośrednio w aplikacji Delivry w formie powiadomienia.

Jak wyszukać znajomych? Jak wysłać wiadomość?

Dzięki funkcji komunikatora w aplikacji Delivry możesz rozmawiać ze swoimi znajomymi  kierowcami lub innymi, obsługującymi tych samych Załadowców. Możesz pytać o sytuację na trasie, szczegóły dojazdu, czy inne przydatne informacje lub po prostu rozmawiać. Aby dodać znajomego przejdź do sekcji ‘Wiadomości’ w dolnym menu a następnie kliknij w ikonkę ludzików w prawym dolnym rogu. U góry pojawi się pasek wyszukiwarki – wpisz imię i nazwisko szukanego kierowcy, kiedy go wyszukasz – kliknij – zostanie wysłane zaproszenie do kontaktu. Po akceptacji Twój nowy kontakt będzie widoczny w sekcji ‘Wiadomości’- możesz zacząć rozmowę 😊.

Jak zbierać punkty?

Punkty w Delivry możesz zbierać na kilka sposobów- biorąc udział w konkursach, wykonując zlecenia lub podejmując działania dodatkowe w ramach akcji ogłaszanych przez Załadowców, a także uczestnicząc w akcjach specjalnych jak quizy, czy ankiety.

Mam problem z aplikacją, gdzie mogę go zgłosić?

Jeżeli masz problem z aplikacją Delivry lub pytania, możesz skorzystać z jednej z kilku możliwości:

    • czat na stronie www.delivry.pl (ikonka w prawym, dolnym róg strony obok “Porozmawiaj z nami”)
    • chat w samej aplikacji (Menu i pozycja „Pomoc”)
    • rozmowa poprzez komunikator w aplikacji z użytkownikiem Twój Pomocnik”
    • wysłanie pytania mailem na adres kontakt@delivry.pl
Na jakich platformach działa Delivry?

Aplikacja Delivry dedykowana jest obecnie dla systemu Android, natomiast użytkownicy innych systemów również mogą dołączyć i korzystać z funkcjonalności programu. Do systemu można zalogować się poprzez dowolną przeglądarkę (np. Google Chrome, Microsoft Egde, Opera itp.) na telefonie czy komputerze przechodząc do: https://system.delivry.pl/logowanie

Po co mi aplikacja Delivry, co mogę w niej robić?

Aplikacja to podstawowe narzędzie dla kierowcy w programie Delivry. Dzięki niej zbierasz punkty na swoim koncie, wymieniane na nagrody lub karty przedpłacone – w konkursach i dzięki współpracy z Załadowcami. Budujesz swoją pozycję – doświadczonego i rzetelnego kierowcy zawodowego. Komunikujesz się ze znajomymi, oceniasz miejsca załadunku i rozładunku, zgłaszasz problemy na trasie, a w przyszłości będziesz mógł podnosić swoje kwalifikacje dzięki udziałowi w quizach i szkoleniach online. To tylko część funkcjonalności, które oferuje Delivry.

Po co mi punkty, co mogę z nimi zrobić?

Punkty zdobywane w ramach konkursów zwiększają Twoje szanse na wygranie nagród. Punkty zbierane dzięki realizacji zleceń czy aktywności dla Załadowców możesz wymieniać na nagrody z Katalogu nagród lub po osiągnięciu odpowiedniego poziomu punktów przelewać na swoją kartę przedpłaconą. Dodatkowo, im więcej zebranych punktów, tym wyższa ranga, a tym samym lepsze postrzeganie przez Załadowców, a także dostęp do ciekawszych ofert, nagród czy funkcjonalności w programie Delivry.