O czym marzą producenci i dystrybutorzy, operatorzy logistyczni? O świecie, w którym baza regularnych kierowców jest zawsze na wyciągnięcie dłoni, szczególnie w momencie peaku sprzedażowego. O rzeczywistości, w której każdy kierowca jest nie tylko dostarczycielem towaru, ale także ambasadorem marki, dla której pracuje, a o wizerunek swojego zleceniodawcy dba, dowożąc towary w pełni i na czas. Aby przybliżyć się do idealnego świata potrzebujemy sprawdzonego w innych branżach programu na współpracę z kierowcą, tak aby poprzez grywalizację motywować go do pracy i zapewnić sobie dostępność transportu. Najłatwiej będzie poprzez implementację programu lojalnościowego, o znanym mechanizmie nagradzania i rozliczania się z udanej współpracy.
Zapraszamy do lektury artykułu z cyklu „Kierowca ma znaczenie” autorstwa naszego co-foundera Grzegorza Gracza, który jako CEO PA Digital Group dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą na łamach portalu Trans.info.