Wróć

Marzenie o bazie regularnych kierowców jest na wyciągnięcie ręki. Zobacz, z jakich narzędzi skorzystać

O czym marzą producenci i dystrybutorzy, operatorzy logistyczni? O świecie, w którym baza regularnych kierowców jest zawsze na wyciągnięcie dłoni, szczególnie w momencie peaku sprzedażowego. O rzeczywistości, w której każdy kierowca jest nie tylko dostarczycielem towaru, ale także ambasadorem marki, dla której pracuje, a o wizerunek swojego zleceniodawcy dba, dowożąc towary w pełni i na czas. Aby przybliżyć się do idealnego świata potrzebujemy sprawdzonego w innych branżach programu na współpracę z kierowcą, tak aby poprzez grywalizację motywować go do pracy i zapewnić sobie dostępność transportu. Najłatwiej będzie poprzez implementację programu lojalnościowego, o znanym mechanizmie nagradzania i rozliczania się z udanej współpracy.

Zapraszamy do lektury artykułu z cyklu „Kierowca ma znaczenie” autorstwa naszego co-foundera Grzegorza Gracza, który jako CEO PA Digital Group dzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą na łamach portalu Trans.info.

Inne aktualności

Jak zwiększyć dostępność kierowców i zachęcić ich do wykonywania zleceń transportowych?

Najefektywniej osiągniemy ten cel poprzez grywalizację, czyli wykorzystując mechanizmy znane z gier...
Czytaj dalej

Transformacja cyfrowa w transporcie, czyli jak zwiększyć zaangażowanie kierowcy w wykorzystanie telematyki

Coraz więcej firm decyduje się na wprowadzenie systemów telematycznych, np. od naszego...
Czytaj dalej

Wywiad z kierowcą Pawłem Paszkowskim

Wywiad z kierowcą cysterny Pawłem Paszkowskim – laureatem kolejnej edycji konkursu „Autostrada...
Czytaj dalej
Pokaż więcej